• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با حضور ۳۰ تن از مدیران، روسا و مسئولین شرکت، در مجتمع تولیدی صدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دوده فام در تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات مجتمع تولیدی دزفول برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد؛ علی امیرغلامی، مدیر مجتمع تولیدی ضمن تقدیر از مدیرعامل سابق گفت: جا دارد از زحمات و خدمات ارزنده و ماندگار مهندس معین پور تقدیر تشکر نمود.

مدیر مجتمع تولیدی صدف ادامه داد: مسیر رشد و پویایی را با قدرت ادامه می‌دهیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه این مراسم معارفه؛ «مهندس امیرحسین باقری بایگی» مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دوده فام ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ صدف گفت: با قدرت و جدیت مسیر روبه رشد شرکت را پیش خواهیم برد و لحظه‌ای توقف نمی‌کنیم.

باقری ادامه داد: در مسیر پیش رو سعی بر آن داریم تا ضمن نگهداشت منطبق بر اصول و همچنین تولید پایدار؛ مساله افزاتیش تولید را دنبال کرده و این روند را توسعه بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با قدرت و همانند قبل به مسیر خود ادامه دهید و هیچ مسئله‌ای باعث توقف شما نشود.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن اشاره به برخورداری شرکت از نیروی انسانی جوان گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در دوده فام از حضور نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص بهره می‌بریم و این مهمترین وجه تمایز شرکت دوده فام است.

باقری افزود: همت بالای کارکنان شرکت صنعتی دوده فام باعث شده تا با کار و تلاش مستمر؛ انتظارات را از خودشان بالا ببرند.

وی همچنین با اشاره به تلاش و اهتمام مدیرعامل سابق شرکت گفت: جا دارد از زحمات مهندس معین پور تشکر کنیم چراکه زحمات بسیاری طی دو سال اخیر کشیده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با اشاره به ضرورت هم‌افزایی درونی در شرکت، وجود وحدت؛ همدلی و تعامل بین و کارکنان را رمز موفقیت خواند و گفت: تمام سعی بر آن است تا با هم‌افزایی و همدلی در مسیر بهبود مستمر حرکت کرده و در آینده ای نزدیک آن را تحقق بخشیم.

گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم؛ مدیران، روسا و مسئولین مجتمع صدف دزفول به بیان دیدگاه و مسائل جاری پرداختند.

بر اساس این گزارش، مهندس باقری طی بازدید سه روزه از مجتمع تولیدی دزفول، در گفتگوها و جلسات متعددی با مدیران و کارکنان در جریان موضوعات و مسائل شرکت قرار گرفت.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com