• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله دزفول

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله دزفول

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله دزفول

  • از سوی دوده‌فام برگزار شد؛

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله دزفول

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: پیشرفت و توسعه صنعت کشور مستلزم روحیه جهادی در کار و تولید است.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ در محل حسینیه ثارالله شهرستان دزفول، ویژه خانواده بزرگ صدف (کارکنان مجتمع تولیدی به همراه خانواده) برگزار شد.

روحیه جهادی حاج قاسم بایستی در صنعت کشور هم متبلور باشد

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی؛ مهندس «امیرحسین باقری» مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام طی سخنانی به تبیین ویژگی‌­های حاج قاسم پرداخت و اظهار داشت: یکی از برجستگی­‌های شهید سلیمانی که زبانزد عام و خاص بود، برخورداری از روحیه جهادی بود و همین ویژگی باعث تمایز ایشان با سایرین بود.

باقری همچنین شهادت جمعی از هم‌میهنانمان در حادثه گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با بیان اینکه تولید، خودش یک جهاد است، اظهار داشت: ان­شاءالله که بتوانیم با روحیه و کار جهادی به اعتلای جایگاه شرکت کمک کنیم.

وی ضمن تقدیر از خانواده بزرگ صدف گفت: شما هستید که ما هستیم و امیدواریم بتوانیم در مسیری که قدم برداشته‌­ایم، افتخارآفرین باشیم و بتوانیم کشور عزیزمان را سرافراز و سربلند کنیم.

باقری با اشاره به روحیه جهادی سردار سلیمانی تصریح کرد: این روحیه بایستی در حوزه صنعت کشور هم متبلور باشد و امروز پیشرفت و توسعه صنعت کشور نیازمند غلبه روحیه جهادی در کار و تولید است.

سردار مقدسی: مکتب حاج قاسم پایان ندارد

در بخش بعدی این مراسم؛ سردار سرتیپ «مقدسی» که معاون حاج قاسم بوده و اکنون از مشاورین فعلی سردار قاآنی (فرمانده کل نیروی قدس سپاه) است، به ایراد سخنرانی پرداخت.

سردار مقدسی با اشاره به ویژگی­های منحصربه­فرد حاج قاسم سلیمانی و سابقه مبارزات آن شهید بزرگوار گفت: حاج قاسم عزیزمان از دوران شکل­گیری انقلاب اسلامی در صف اول مبارزان و مجاهدان انقلاب بود.

وی ضمن بیان روایاتی از مجروحیت­های سردار دل­ها در جریان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: حاج قاسم با توجه به ظرفیتی که داشت در بسیاری از عملیات‌های جنگی نظیر بیت المقدس، طریق القدس، و‌الفجر و … حضور مستمر و فعال داشت به طوریکه مثلاً در عملیات و‌الفجر ۸ باید از حاج قاسم به عنوان قهرمان یاد کرد.

مشاور فرمانده کل نیروی قدس سپاه به تشریح رشادت‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همچنین ابتکارات و تلاش­های آن شهید در مقابله با اشرار و نیز نقش شهید در مدیریت و فرماندهی نیروهای قدس و جبهه مقاومت پرداخت.

سردار مقدسی با اشاره به حضور حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقابله با داعش گفت: حاج قاسم به­عنوان مرد همیشه در صحنه و مرد میدان توانست ریشه داعش را بخشکاند و سایه آنها را از بین ببرد و با توکل بر خدا، حمایت­های رهبری و تلاش رزمندگان اسلام به جبهه مقاومت در لبنان و عراق و افغانستان و سوریه کمک بدهد.

وی با اشاره به ایجاد تعاملات ایران با روسیه توسط شهید سلیمانی گفت: پوتین به­عنوان رئیس­جمهور روسیه برای عموم سران کشور ها نهایتاً ۲۵ دقیقه وقت می‌گذارد ولی جلسه‌اش با حاج قاسم سلیمانی قریب به ۳.۵ ساعت به طول انجامید چراکه آنقدر راهبردها و بیان حاج قاسم منطقی و مستدل بود که راهی به جز استماع برای پوتین نماینده بود.

مشاور فرمانده کل نیروی قدس سپاه در پایان سخنانش گفت: حاج قاسم، مکتبی بود که پایان ندارد و محور این مکتب، جهاد، رشادت و شهادت است.

سایر ویژه‌­برنامه‌­ها

در ادامه این ویژه مراسم؛ حاج «مجید تال» از شعرای آیینی کشور به شعرخوانی  و همچنین حاج «مهدی تدینی» به مداحی و سینه‌زنی پرداختند.

اجرای گروه سرود «ایستاده تا ظهور» با محوریت شهدا و همچنین اجرای نقاشی زنده تصویر حاج قاسم توسط «علی خدادادی» از دیگر بخش­های این ویژه مراسم بود.

بر اساس این گزارش، در بخش پایانی مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، از ۶ نفر از خادمین جهادی به نمایندگی از ۱۲۷ خادم جهادی حاضر در موکب محبان امیرالمومنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی (مستقر در پایانه مرزی چذابه) تقدیر به عمل آمد.

همچنین در پایان این مراسم؛ کارکنان حاضر در این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت صنعتی دوه فام (صدف) عکس یادگاری گرفتند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com