• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

حضور شرکت صنعتی دوده‌فام در نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

حضور شرکت صنعتی دوده‌فام در نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

حضور شرکت صنعتی دوده‌فام در نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

شرکت صنعتی دوده‌فام در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در روزهای ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ با هدف فراهم ساختن محیطی برای توسعه تعاملات تجاری شرکت های تولیدی صنعت لاستیک و نیز تمهید فرصت مناسب برای مدیران، کارشناسان و پژوهشگران این صنعت در هتل بین‌المللی المپیک تهران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های چرخه تایرسازی است؛ بالغ بر ۴۶۰ مقاله از شرکت‌های تایرسازی، قطعه‌سازها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از ارزیابی توسط داوران و اعضای کمیته علمی، تعداد ۵۰ مقاله جهت ارائه به صورت ارائه سخنرانی و تعدادی نیز به صورت پوستر جهت نصب در فضای نمایشگاه در شانزدهمین همایش انتخاب می‌گردد.

بر اساس برنامه‌ریزی شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک؛ این نمایشگاه همزمان با شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک در روزهای ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۷ در هتل بین‌المللی المپیک تهران جریان خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ شرکت صنعتی دوده فام به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی زنجیره ارزش صنایع لاستیک، در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارد.

دوده فام تنها شرکت دانش‌بنیان ایران در حوزه تولید دوده صنعتی است که با حضور در این نمایشگاه، به دنبال تعریف و توسعه بازارهای جدید داخلی و تعامل و مذاکره با مشتریان و صاحب نظران زنجیره لاستیک می‌باشد.

شایان ذکر است مجتمع تولیدی صدف دزفول با برخورداری از ۳ خط تولیدی مجزا و ظرفیت کلی ۶۰ هزار تن در سال، دوده صنعتی را در گرید‌های سخت و نرم تولید می کند.

گفتنی است قریب به ۶۵ درصد از محصولات تولیدی این شرکت با هدف صادرات تولید می‌شوند.

بر همین اساس؛ شرکت صنعتی دوده فام بدلیل تعریف بازارهای جدید داخلی و تعامل و مذاکره با مشتریان و صاحب نظران زنجیره لاستیک حضور یافته است.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com