• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

درخشش دوده فام در رتبه‌بندی جدید سازمان مدیریت صنعتی

درخشش دوده فام در رتبه‌بندی جدید سازمان مدیریت صنعتی

درخشش دوده فام در رتبه‌بندی جدید سازمان مدیریت صنعتی

شرکت صنعتی دوده فام در جریان برگزاری اختتامیه بیست و ششمین دوره همایش شرکت های برتر ایران، در جایگاه دویست و چهاردهم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ سازمان مدیریت ‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

روز دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور عباس علی‌آبادی (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، سید احسان خاندوزی (وزیر امور اقتصادی و دارایی)، مازیار حسینی (معاون اقتصادی و امور مجامع بنیاد مستضعفان)، مجید عشقی (رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار)، علی استاد هاشمی (رئیس کل بیمه مرکزی ایران)، بابک احمدی (رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، علی آقامحمدی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) برگزار شد.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر
مصطفی مؤمنی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: بهره‌وری در کشور ارتقا یافته است و این شرکت ها از صنایع مادر و ارزآور هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: پیشبرد صنعت و توسعه فضای کسب و کار یکی از وظایف مهم این سازمان است و در کنار آن رویدادهای مختلف را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی شرکت‌های برتر گفت: تولید اطلاعات موثق و دقیق از وضعیت شرکت‌ها و شفاف‌سازی و تحلیل فضای کسب و کار می‌شود. امسال صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی شرکت‌ها در سال گذشته را دریافت کردیم و تحلیل داده‌ها بر اساس ۳۳ شاخص صورت می‌گیرد.

صد شرکت برتر ایرانی
بنا بر این گزارش؛ شرکت صنعتی دوده‌فام نیز به عنوان یک شرکت پیشرو و دانش بنیان توانست در رتبه‌بندی جدید سازمان مدیریت صنعتی، با بیست و هفت رتبه ارتقا نسبت به دور قبلی این رتبه‌بندی، در جایگاه دویست و چهاردهم قرار بگیرد.

همچنین شرکت صنعتی دوده فام به رتبه دوم بیشترین صادرات در بین صد شرکت سوم برتر کشور دست یافت.

گفتنی است این شرکت صنعتی و تولیدی که در حوزه صنایع پایین دست پتروشیمی فعال است به رتبه بیست و ششم فروش در جمع گروه‌های پتروشیمی دست یافته است.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com