• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

کسب تندیس جشنواره ملی حاتم توسط شرکت صنعتی دوده فام

کسب تندیس جشنواره ملی حاتم توسط شرکت صنعتی دوده فام

کسب تندیس جشنواره ملی حاتم توسط شرکت صنعتی دوده فام

در پنجمین طرح و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی»، شرکت صنعتی دوده فام (صدف) موفق به کسب تندیس ملی شد.


به گزارش روابط عمومی صدف، پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ با مشارکت شرکت صنعتی دوده فام (صدف) و سایر شرکت‌های صنعتی- تولیدی، خدماتی و همچنین مدیران اقتصادی بخش‌های دولتی و غیردولتی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این همایش که با حضور سید مهدی پاک‌ذات معاون برنامه، بودجه و نظارت بنیاد مستضعفان، سکینه سادات‌پاد (دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی)؛ محسن کوشش‌تبار (معاون هماهنگی امور اقتصاد و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور)؛ علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر)؛ بابک نگاهداری (رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس) و تنی چند از مسئولان عالی‌رتبه کشور و صاحبان مشاغل و کسب‌وکار در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، شرکت صنعتی دوده فام (صدف) موفق به دریافت تندیس جشنواره شد.

 

بر اساس این گزارش هدف از برگزاری پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) نگاه بسیط به موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی» به‌عنوان راهبرد اصلی عبور از ابرچالش‌های توسعه اقتصادی کشور بود.

گفتنی است شرکت صنعتی دوده فام پس از ارزیابی توسط کارشناسان مربوطه در زمینه‌های «بازطراحی و مهندسی معکوس محصولات خارجی انحصاری با استفاده از دانش بومی در راستای مبانی اقتصاد مقاومتی» و «انجام طرح‌های توسعه‌ای قابل‌قبول در سازمان با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار» بر مبنای بومی‌سازی خط تولید دوده صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق به اخذ نشان برتر حمایت از تولید ملی شد.

شایان‌ذکر است، شرکت صنعتی دوده فام بزرگ‌ترین تولیدکننده دوده صنعتی در کشور  و نیز تنها شرکت دانش‌بنیان در این صنعت است که توانسته است ۷۵ درصد خط تولید خود را بومی‌سازی کند. همچنین این شرکت موفق به اخذ عنوان صادرکننده برتر کشوری گردیده است. دراین‌بین  دریافت تندیس زرین جشنواره نوآوری برتر ایرانی از دیگر موفقیت‌های چشمگیر شرکت صنعتی دوده فام است.

بر اساس این گزارش، پس از آنکه علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و همچنین بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس به ایراد سخنرانی پرداختند، پنلی با موضوع تخصصی حکمرانی و نسبت آن با تولید ملی با حضور اعضای هیئت‌علمی دانشکده حکمرانی برگزار شد.

در بخشی از این پنل تخصصی که با حضور دکتر علی اصغر پور عزت رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار شد، دکتر محمدمهدی پاکذات معاون برنامه، بودجه و نظارت بنیاد مستضعفان ضمن پرداختن به جنبه‌های اقتصادی امر تولید بیان کرد: علاوه بر تولید کالاها باید نگاه ویژه‌ای به بخش خدمات داشته باشیم و ضمن تقویت زیرساخت‌های لازم بتوانیم از دستاوردهای اقتصادی بخش خدمات بهره‌مند شویم.

معاون برنامه‌وبودجه بنیاد مستضعفان ابراز امیدواری کرد که در جشنواره بعدی حاتم شاهد حضور هرچه بیشتر فعالین صنعت خدمات در بخش‌های مختلف جشنواره باشیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در جشنواره بعدی حاتم شاهد حضور هرچه بیشتر فعالین صنعت خدمات در بخش‌های مختلف جشنواره باشیم.