• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام: به‌دنبال افزایش کیفیت محصول و توسعه بازارهای داخلی هستیم

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام: به‌دنبال افزایش کیفیت محصول و توسعه بازارهای داخلی هستیم

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام: به‌دنبال افزایش کیفیت محصول و توسعه بازارهای داخلی هستیم

مهندس امیرحسین باقری در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با بیان اینکه «به‌دنبال توسعه بازارهای داخلی هستیم» گفت:«دوده فام درصدد آن است ضمن تولید گریدهای جدید دوده صنعتی، کیفیت محصولات و نوآوری‌های خود در بازارهای داخلی را افزایش دهد.»

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مهندس امیرحسین باقری بایگی، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام (صدف) در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به حضور دوده فام در این نمایشگاه اظهار داشت: اصلی ترین هدف حضور دوده فام در نمایشگاه زنجیره ارزش صنایع لاستیک، تامین و توسعه بازارهای داخلی و ایجاد تعاملات موثر برای حفظ مشتریان شرکت و البته دستیابی به مشتریان جدید است.

باقری افزود: شرکت صنعتی دوده فام درصدد آن است با تولید گریدهای جدید دوده صنعتی، کیفیت محصولات خود در بازارهای داخلی را افزایش داده و ضمن تحقق ­بخشی برنامه های برندینگ و همچنین مارکتینگ پلن، محصولات جدید و نوآوری های خود را در بازارهای داخلی عرضه کند.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی دوده فام با بیان اینکه دوده صنعتی، محصولی استراتژیک در صنایع تایر، لاستیک سازان و تولیدکنندگان مستربچ در کشور است، اظهار داشت: طبیعتاً توسعه بازار و گسترده کردن حلقه مشتریان به افزایش تولید باکیفیت در شرکت و در نهایت سودآوری و مهار تورم در این صنعت می انجامد و این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

باقری بایگی تصریح کرد: هفتمین سالی است که نمایشگاه زنجیره ارزش صنایع لاستیک برای فراهم ساختن محیط تعاملی میان شرکت‌های فعال در صنعت لاستیک برگزار می‌شود و ما هم ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل با شرکت‌های تولیدکننده لاستیک، امیدواریم بتوانیم در این نمایشگاه و اساساً در رشد و شکوفایی این صنعت نقش موثری داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با هدف فراهم ساختن محیطی برای توسعه تعاملات تجاری شرکت های تولیدی صنعت لاستیک و نیز تمهید فرصت مناسب برای مدیران، کارشناسان و پژوهشگران این صنعت در هتل بین‌المللی المپیک تهران در حال برگزاری است.

بر اساس برنامه‌ریزی شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک؛ این نمایشگاه همزمان با شانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک در روزهای ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۷ در هتل بین‌المللی المپیک تهران جریان خواهد داشت.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com