• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

در آستانه دهه ولایت و امامت صورت گرفت؛ توزیع هزار کارت هدیه نقدی در مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول

در آستانه دهه ولایت و امامت صورت گرفت؛ توزیع هزار کارت هدیه نقدی در مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول

در آستانه دهه ولایت و امامت صورت گرفت؛ توزیع هزار کارت هدیه نقدی در مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول

مراسم توزیع هزار کارت هدیه نقدی در مناطق کم برخوردار دزفول با حضور فرماندهان حوزه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئولین گروه های جهادی شهرستان دزفول در مجتمع صنعتی دوده فام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ شرکت صنعتی دوده فام در مراسمی به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت، ۱۰۰۰ عدد کارت هدیه نقدی به مبلغ ۵ میلیون ریال را در مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول توزیع کرد.

این مراسم در تاریخ ۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام با حضور مدیران ارشد شرکت دوده فام و جمعی از بسیجیان و مسئولین گروه های جهادی شهرستان دزفول برگزار شد.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام (صدف) در این مراسم گفت: در آستانه عید سعید قربان این اقدام را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که این موضوع بتواند گره‌ای از مشکلات افراد کم برخوردار را مرتفع سازد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام با بیان روایتی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ادامه داد: مجموعه ما به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به‌قدر و توان خود وظیفه دارد که به امور محرومین رسیدگی کند و این نیز خط سیری است که کلام‌الله مجید برای ما تبیین کرده است.

معین پور با اشاره به دستورالعمل‌ها و احکام بالادستی در حوزه رسالت اجتماعی شرکتی و به‌ویژه موضوع حمایت از اقشار کم برخوردار تصریح کرد: وظیفه ما آن است که به رسالت خود عمل کنیم و این رسالت غیر از خدمت به محرومان نیست.

وی با اشاره به رکوردهای متعدد این شرکت در سال گذشته خاطرنشان کرد: این اقدام حسنه را به شکرانه افتخارات متعدد سال گذشته انجام می‌دهیم تا باعث برکت کار ما در این مجموعه تولیدی شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن تقدیر و تکریم از زحمات شبانه‌روزی بسیجیان مخلص و فعالین جهادی شهرستان دزفول گفت: ان‌شاءالله که به برکت همین ایام عزیز، هیچ پدری مقابل خانواده خود شرمنده نباشد.

فرماندهان بسیجی پایگاه‌های مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول و همچنین مسئولین گروه های جهادی شهرستان دزفول که در این مراسم حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام ماندگار شرکت صنعتی دوده فام از حمایت‌ها و فعالیت‌های خیرخواهانه این مجموعه صنعتی در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

در پایان نیز منصور ایسپره، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت صنعتی دوده فام، نحوه توزیع کارت هدایا در مناطق محروم شهرستان دزفول را تشریح کرد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com