• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

با حضور خانواده بزرگ صدف؛ جشن خانوادگی عید سعید غدیر برگزار شد

با حضور خانواده بزرگ صدف؛ جشن خانوادگی عید سعید غدیر برگزار شد

با حضور خانواده بزرگ صدف؛ جشن خانوادگی عید سعید غدیر برگزار شد

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم (ویژه خانواده بزرگ صدف) به همت واحد روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام در دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم ویژه خانواده کارکنان شرکت صنعتی دوده فام شامگاه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی تئاتر شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

این مراسم جشن که با استقبال کم نظیر خانواده کارکنان همراه بود، با بخش های مختلفی از جمله مولودی خوانی، روایت غدیر، برگزاری مسابقات متنوع و مهیج و همچنین هنرنمایی گروه های هنری و موسیقی همراه بود.

در ابتدای این جشن پس از قرائت قرآن توسط دکتر علیرضا اسفنده، استاد و قاری برجسته کشوری و پخش سرود ملی؛ کربلایی امین قصری مداح اهل بیت (ع) در ثنا و رثای حضرت امیرالمونین علی (ع) و عید غدیر به مولودی خوانی پرداخت.

در ادامه این جشن، حجت السلام مصطفی محجوب، از مدرسین مطرح حوزه علمیه آیت الله قاضی شهرستان دزفول به سخنرانی و بیان روایت­هایی از اهمیت عید بزرگ غدیر پرداخت.

حجت السلام محجوب در ابتدای سخنان خود ضمن بیان اینکه عید غدیر عیدی است که در آسمانها شناخته شده تر از زمین است، گفت: پیامبر اکرم (ص)، عید غدیر را تا سه روز گرامی داشت و مردم در این سه روز با امام علی (ع) بیعت کردند.

وی ضمن بیان حق جانشینی امیرالمومنین (ع) جهت ولایت بر مسلمین گفت: پیامبر اکرم (ص) نه فقط در غدیر خم بلکه بارها و بارها و در مناسبت‌های مختلف امام علی (ع) را به جانشینی خود معرفی کرد که اوج آن نیز در غدیر خم بود.

استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به اینکه غدیر درس ولایت مداری است گفت: امام رضا (ع) در حدیثی فرموده اند: مثل کسانی که در غدیر با جدم امیر المومنین (ع) بیعت کردند، مثل ملائکه ای است که بر حضرت آدم سجده کردند.

حجت السلام محجوب در پایان تصریح کرد که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی فرموده‌اند: برای (عبور از) هر چیزی، جوازی لازم است و جواز گذشتن از «صراط»، محبت و عشق به علی بن ابی طالب است.

در ادامه این جشن بزرگ که ویژه خانواده بزرگ صدف برگزار شد ضمن تقدیر از منتخبین مسابقات غدیر (ویژه فرزندان و کارکنان شرکت)، گروه هنری «نقطه» به اجرای نمایش طنز و سید مبین رضازاده به اجرای موسیقی های مذهبی پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ برنامه های جانبی این جشن از جمله عکس خانوادگی پرسنل با پس زمینه غدیر، مهدکودک علوی و همچنین اطعام علوی با استقبال گرم خانواده کارکنان شرکت صنعتی دوده فام همراه بود.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com