• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از خدام و موکب داران اربعین

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از خدام و موکب داران اربعین

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از خدام و موکب داران اربعین

معین پور با صدور پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی خدام مواکب محبان امیرالمؤمنین (ع) در خدمت به زوار و عاشقان اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با صدور پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی خدام مواکب محبان امیرالمؤمنین (ع) در خدمت به زوار و عاشقان اربعین حسینی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

راهپیمایی اربعین، جلوه‌گر اجتماع حسینی ملت‌های مسلمان و همایش تمدن عظیم اسلامی است که مراد و مقصودش گسترش معنویت و عدالت و بسط و توسعه محتوای اسلامی و تحقق آرمان‌های عاشورایی است.

زائران و عزاداران اباعبدالله الحسین از اقصی نقاط جهان، از سر شوق و عشق به بارگاه ملکوتی و قدسی آن حضرت مشرف می‌شوند تا اتحاد و همدلی اسلامی را رنگی دیگر بخشیده و در سلام‌وصلوات و توسل‌های خود به سید و سالار شهیدان بخوانند «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکمْ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ»

به قول رهبر معظم انقلاب، حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان، «ازجمله شعائر الهی»، «یک فریاد رسا و رسانه بی‌همتا» و همچنین «قوّت اسلام» و «قوت جبهه مقاومت اسلامی» بوده و جلوه‌ای از ویژگی‌های برجسته مکتب اهل‌بیت (ع) بوده که در آن، هم «ایمان، اعتقاد قلبی و باورهای راستین» موج می‌زند هم «عشق و محبت».

نکته قابل‌تأمل دراین‌بین، نقش موکب‌داران و خادمان اباعبدالله در ظهور و بروز این حماسه عظیم است؛ آنانی که عَلَم پشتیبانی و تسهیل‌گری را بر دوش کشیده و با برپایی مواکب، تسهیل رفت‌وآمد زائران و پذیرایی از خیل عظیم زوار حضرت سیدالشهدا (ع) به آنان خدمت‌رسانی کردند.

بدون شک، خدام حسینی که دل در گروی مولای خود نهاده و مدال نوکری اباعبدالله الحسین را بر گردن خود دارند، از جریان سازان و تمهیدگران اصلی تمدن نوین اسلامی بوده و در پیشگاه حضرت حق روسفید و سربلند هستند.

اینجانب به‌نوبه خود از همه دست‌اندرکاران و موکب‌داران به‌ویژه خدام مواکب محبان امیرالمؤمنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و کارکنان شرکت صنعتی دوده فام که در این مواکب به زائران سیدالشهدا (ع) به‌صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کردند، تشکر نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌نمایم. امید است آن نیت‌های پاک با اعتقاد قلبی و دل‌های روشن خود دعا کنند که خداوند شفاعت حسین (ع) را رزق ما قرار داده و توفیق خدمت‌رسانی به زوار سیدالهشدا را همواره به ما ارزانی بدارد.

أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ (علیه السلام)

مجتبی معین پور

مدیرعامل

گفتنی است، حدود ۱۴۰ نفر از کارکنان شرکت صنعتی دوده فام در بازه زمانی ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ لغایت ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت داوطلبانه به زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) که از پایانه مرزی چذابه به سمت کربلا مشرف می‌شدند، خدمت‌رسانی کردند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com