• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

صنعتی دوده فام در مسیر رسیدن به صنعت سبز/ بخشودگی ۵۰ درصدی جرائم زیست محیطی

صنعتی دوده فام در مسیر رسیدن به صنعت سبز/ بخشودگی ۵۰ درصدی جرائم زیست محیطی

صنعتی دوده فام در مسیر رسیدن به صنعت سبز/ بخشودگی ۵۰ درصدی جرائم زیست محیطی

در بازدید مدیرکل محیط‌زیست خوزستان از دوده فام مطرح شد؛

صنعتی دوده فام در مسیر رسیدن به صنعت سبز/ بخشودگی ۵۰ درصدی جرائم زیست محیطی

مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان به همراه جمعی از مدیران و معاونین این اداره کل از مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام (صدف) بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ دکتر میرشکاری، مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان به همراه جمعی از مدیران و معاونین این اداره کل در تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ با هدف بررسی فعالیت های زیست محیطی مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام (صدف) از این مجتمع در شهرستان دزفول بازدید میدانی و جامعی را به عمل آوردند.

در این بازدید؛ مهندس نوری پور، رئیس اداره محیط زیست شهرستان دزفول نیز حضور داشت.

بر اساس این گزارش، مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل و مهندس امیرغلامی مدیرکارخانه شرکت صنعتی دوده فام به ارائه گزارش تفصیلی در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه زیست محیطی به ویژه اقدامات فعال و مستمر صنعتی دوده فام در خصوص جلوگیری از آلودگی هوا، آب و خاک در محیط پرداختند.

دکتر میرشکاری، مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان در پایان ارائه گزارش عملکرد شرکت صنعتی دوده فام در خصوص اقدامات زیست محیطی ضمن آرزوی توفیق برای کارکنان این مجتمع تولیدی از اقدامات قابل توجه این مجتمع شیمیایی تقدیر و تشکر کرد. بنا بر این گزارش؛ شرکت صنعتی دوده فام از جمله شرکت های زیرمجموعه صنایع شیمیایی است که در گذشته، ۱ درصد از سود حاصل شده خود را به عنوان جریمه پرداخت می‌کرد.

گفتنی است پس از بازدید مدیران محیط‌زیستی خوزستان از دوده فام و بازخورد مثبت مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان از گزارش عملکرد صنعتی دوده فام؛ مدیران این شرکت تولیدی خواستار کاهش نرخ جریمه ۱ درصد به ۰.۵ درصد شدند که با موافقت دکتر میرشکاری همراه بود.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن ابراز خرسندی از موافقت مدیرکل محیط‌زیست استان خوزستان از قدم برداشتن مجتمع صنعتی دوده فام به سمت صنعت سبز گفت: با توکل بر خدای متعال تمام سعی و تلاش خود را مبنی بر انجام اقدامات آتی به کار خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده و در حال انجام در حوزه زیست محیطی، نوسازی و بهسازی خطوط تولید، تعویض کیسه فیلترهای اصلی، تعویض سگمنت های راکتور، تعویض لاین‌های روغن، تعمیر APH، خرید دیزل ژنراتور جهت جلوگیری از قطعی برق برای رسیدن به تولید پایدار بوده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن IMG_20230812_203712-1.jpg است

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com