• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

بازدید مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از موکب‌های مرز چذابه

بازدید مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از موکب‌های مرز چذابه

بازدید مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از موکب‌های مرز چذابه

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام به همراه جمعی از مدیران مجتمع صدف دزفول با حضور در مرز چذابه در جریان روند ساخت‌وساز و خدمات‌رسانی مواکب بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام دوشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ به همراه جمعی از مدیران مجتمع تولیدی صدف با حضور در مرز چذابه در جریان روند ساخت‌وساز و خدمات‌رسانی مواکب بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در این بازدید؛ سردار براتلو، رئیس ستاد اربعین حسینی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر امیر محبی، مدیرکل بازرسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام موسوی، رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان نیز حضور داشتند.

معین پور، در این بازدید یک‌روزه از عوامل اجرایی مواکب بنیاد مستضعفان در پایانه مرزی چذابه تقدیر و تشکر نمود و با عوامل اجرایی مواکب شرکت صنعتی دوده فام گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام اظهار داشت: به حمدالله در مرحله پیش ثبت‌نام خادمین افتخاری جهت حضور در این مواکب معظم، قریب به ۱۴۰ نفر از ۱۸۰ نفر پرسنل مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام ثبت‌نام نموده‌اند که امید است همه عزیزان در بازه‌های زمانی مشخص و تفکیک‌شده بر اساس شیفت‌های کاری و استراحت، به شایستگی در این مواکب خدمت‌رسانی کنند. همچنین شرکت صنعتی دوده فام در مقوله خدمات – پشتیبانی و لوجستیکی نقش فعالی داشته است.

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص خدمت‌رسانی کارکنان صنعتی دوده فام و عدم منافات و تزاحم آن با ادامه تولید پایدار و مستمر خطوط سه‌گانه مجتمع صنعتی تولیدی دزفول در حال انجام است.

بر اساس این گزارش؛ مدیریت و مسئولیت موکب محبان امیرالمؤمنین (ع) وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایانه مرزی چذابه را هلدینگ مادر تخصصی انرژی گستر سینا بر عهده دارد که از ظرفیت شرکت‌های تابعه جهت خدمت‌رسانی استفاده خواهد کرد.

همچنین شرکت صنعتی دوده فام (صدف) به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژِی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ مسئولیت خدمت‌رسانی یک‌هفته‌ای در مواکب محبان امیرالمؤمنین (ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه را بر عهده دارد.

گروه جهادی صدف وابسته به شرکت صنعتی دوده فام (صدف) برنامه‌ریزی و ساماندهی خادمین افتخاری شرکت از مرحله پیش ثبت‌نام تا اعزام و خدمت‌رسانی را برعهده‌گرفته است.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com