• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام در ماه محرم‌الحرام؛ برگزاری مراسم‌های سوگواری و برپایی مواکب پذیرایی

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام در ماه محرم‌الحرام؛ برگزاری مراسم‌های سوگواری و برپایی مواکب پذیرایی

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام در ماه محرم‌الحرام؛ برگزاری مراسم‌های سوگواری و برپایی مواکب پذیرایی

شرکت صنعتی دوده فام در ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم ویژه فرهنگی و دینی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ شرکت صنعتی دوده فام در ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مراسم ویژه فرهنگی و دینی را برگزار کرد.

برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع)، برپایی مواکب پذیرایی و فضاسازی محیطی و تبلیغاتی ازجمله اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام (دفتر مرکزی و مجتمع صدف) در ماه محرم‌الحرام بود.

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تهران

در مراسم دهه اول ماه محرم‌الحرام که در دفتر مرکزی شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد؛ حجت‌الاسلام امیری و کربلایی محمدرضا تقیان به سخنرانی و مداحی پرداختند.

مراسم روضه دهه اول ماه محرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دزفول

همچنین در مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم که هرروز صبح به همت کارکنان شورای فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام مستقر در مجتمع صدف دزفول برگزار شد؛ حجت‌الاسلام وحید نیا، روحانی مجتمع صدف دزفول به بیان روایاتی در خصوص قیام حسینی، صفات یاران امام حسین (ع)، اخلاق‌مداری و بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس پرداخت.

مراسم دهه اول ماه محرم مجتمع صدف دزفول با مداحی و نوحه‌خوانی چهار تن از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)؛ حاج غلامعلی خاشع، کربلایی امین قصری، کربلایی علی علامه فر و حاج مهدی تدینی همراه بود.

برپایی مواکب در دهه اول ماه محرم در دفتر مرکزی و مجتمع صدف دزفول

از دیگر اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام در دهه اول ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برپایی مواکب پذیرایی در دفتر مرکزی و مجتمع صدف دزفول و توزیع صبحانه نذری توسط گروه جهادی صدف بود.

تبلیغات و فضاسازی محیطی

شورای فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام به‌منظور تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ حسینی؛ اقدام به سیاه‌پوش نمودن فضای اداری در دفتر مرکزی تهران و مجتمع صدف دزفول کرد. نصب کتیبه و پرچم‌های سیاه در سردرب ورودی و فضاهای اداری و کاری ازجمله این اقدامات بود.

برپایی مراسم سوگواری دهه دوم محرم در تهران

بر اساس این گزارش، «برگزاری مراسم سوگواری دهه دوم محرم‌الحرام» و همچنین «برپایی موکب پذیرایی» از دیگر برنامه‌هایی بود که به همت هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س) شرکت صنعتی دوده فام به مدت ۵ شب در محل ساختمان مأمورسرای شرکت (دفتر سابق مرکزی) برگزار شد.

حجت‌الاسلام شیخ ناصر یوسفی، در سلسله سخنرانی خود در ۵ شب دهه دوم محرم‌الحرام به ایراد مباحثی در خصوص طرح تمدن اسلامی و حسینی و ضرورت‌ها و بایسته‌های ولایتمداری پرداخت.

همچنین، عزاداران حسینی با مداحی و نوحه‌خوانی کربلایی محمدرضا تقیان به عزاداری و سیه زنی پرداختند و در پایان، میهمان سفره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com