• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام به مناسبت هفته دفاع مقدس

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام به مناسبت هفته دفاع مقدس

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام به مناسبت هفته دفاع مقدس

گزارش خبری؛

اقدامات فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج کارگری و شورای فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد و متنوعی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ بسیج کارگری و شورای فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام، به مناسبت هفته دفاع مقدس با همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع صدف، برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و اجتماعی را برگزار کردند.

ازجمله این اقدامات می‌توان به فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست‌های روشنگری، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و … اشاره کرد.

فضاسازی محیطی

بر اساس این گزارش، فضاسازی محیطی به مناسبت هفته دفاع مقدس، به‌صورت گسترده در محل مجتمع صدف دزفول و دفتر مرکزی تهران با نصب کتیبه، پرچم جمهوری اسلامی ایران، نمادسازی سنگر جبهه، نصب تصاویر شهدا و … صورت گرفت.

همچنین در شبکه‌های مجازی، تولید محتوا در خصوص دفاع مقدس به‌صورت عکس پروفایل و استوری تبلیغی برای کارکنان شرکت صورت گرفت.

مسابقات ورزشی و فرهنگی

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به‌عنوان یکی دیگر از این ویژه‌برنامه‌ها؛ با استقبال کم‌نظیر کارکنان شرکت همراه بود و قریب به ۸۹ درصد از کارکنان در این برنامه‌ها مشارکت فعال داشتند.

مسابقات فرهنگی و محتوامحور مکتوب نیز برای عموم خانواده بزرگ صدف از نونهالان گرفته تا میان‌سالان، برگزار شد.

همچنین مسابقات ورزشی جز پرشورترین ویژه‌برنامه‌های این هفته بود که با استقبال پرشور و کم‌نظیر کارکنان همراه شد. ازجمله این مسابقات می‌توان به مسابقاتی همچون؛ فوتسال، تنیس روی میز، اعصاب سنجی، تیراندازی با تفنگ بادی و … اشاره نمود.

نشست جهاد تبیین

برنامه دیگری که در این بازه زمانی برگزار شد؛ نشست روشنگری، تبیینی با محوریت مسائل روز بود. در این نشست که در محل نمازخانه مجتمع صدف دزفول برگزار شد؛ دکتر حبیب‌الله سعد (عضو هیئت‌علمی و مدرس دانشگاه) به بیان نکاتی در خصوص مساِئل روز پرداخت.

در پایان این نشست؛ به سؤالات حاضرین نیز پاسخ داده شد و مسائل سیاسی و اجتماعی روز به‌صورت کلی تبیین شد.

دیدار با خانواده معظم شهدا

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام به همراه برخی از مدیران مجتمع صدف دزفول با حضور در منزل سه خانواده شهید با آنها دیدار کرد و پای صحبت‌های آنها نشست.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به همراه جمعی از مدیران شرکت با حضور در منزل سه خانواده شهید («شهید زارع»؛ شهید مدافع امنیت، «شهید ولایتی»؛ شهید مدافع امنیت و «شهید هویدی»؛ شهید مدافع حرم) با خانواده شهیدان دیدار کرد و پای صحبت‌های آنها نشست.

معین پور هدف از دیدار دوره‌ای خانواده شهدا را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و مرور خاطرات آنها را تداعی‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

روایتگری و غبارروبی شهدای گمنام دزفول

بسیجیان شرکت صنعتی دوده فام در هفته دفاع مقدس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دزفول ضمن تجدید میثاق به شهدای دوران دفاع مقدس به غبارروبی مزار شهدای معظم پرداختند.

ابوالقاسم بهرک؛ بسیجی پیشکسوتی بود که به روایتگری در خصوص جنگ تحمیلی و سختی آن دوران پرداخت.

بسیجیان دوده فام پس از غبارروبی مزار شهدای گمنام دزفول با حضور در محل موزه دفاع مقدس دزفول به بازدید از این موزه پرداختند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com