• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

به همت شورای فرهنگی صدف؛

دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارکنان شرکت صنعتی دوده فام در محل حسینیه ثارالله شهر دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ کارگاه تخصصی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارکنان شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد.

این کارگاه در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ با استقبال قابل‌توجه کارکنان متأهل مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام (صدف) در محل سالن آموزشی حسینیه ثارالله شهر دزفول برگزار شد.

بر اساس این گزارش، موضوعات کارگاه آموزشی تخصصی خانواده و سبک زندگی حول دو مقوله تربیت فرزند و روابط میان زوجین بود.

موضوعات مطرح‌شده در این کارگاه توسط حجت‌الاسلام دکتر روح‌الله شریفی نژاد، عضو هیئت‌مدیره مجموعه مدارس ادبستان و استاد و مدرس دانشگاه و حوزه علمیه برای عموم خانواده بزرگ صدف تدریس شد.

شایان‌ذکر است، با توجه به مصادف شدن روز برگزاری این کارگاه با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛ کربلایی امین قصری به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی پرداخت.

از دیگر بخش‌های این برنامه، حضور و موعظه پدر شهید مصطفی صدرزاده بود. پدر شهید معظم نیز در این کارگاه از سبک زندگی شهدا روایت کرد و از نزدیکی و محبت آن‌ها به خانواده گفت.

بنابر این گزارش؛ در پایان کارگاه آموزشی، کارکنان مجتمع صدف دزفول به همسران خود گل رُز هدیه دادند و از متصدیان برنامه نیز کتاب «اسم تو مصطفاست» را هدیه گرفتند. همچنین قرار بر آن است که از محتوای این کتاب اهدایی مسابقه‌ای برگزار شده و به نفرات برگزیده به‌قیدقرعه، هدایای نفیسی اهدا شود.

گفتنی است، شورای فرهنگی صنعتی دوده فام در برنامه تدوین‌شده سالیانه خود، برگزاری ۴ کارگاه را تحت عنوان دوره تربیت خانواده اسلامی – انقلابی تدوین کرده است که در هر فصل سال؛ یک کارگاه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، اولین کارگاه خانواده در دی‌ماه سال گذشته در مجموعه تفریحی‌ورزشی شهید رجایی دزفول برگزار شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com