• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه شرکت صنعتی دوده فام

استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه شرکت صنعتی دوده فام

استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه شرکت صنعتی دوده فام

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست پایان یافت؛

استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه شرکت صنعتی دوده فام

در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی صنایع شیمیایی و پتروشیمی و پلیمری کشور حضور داشتند، غرفه شرکت صنعتی دوده فام مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که از روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه با مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده بود، پایان یافت.

شرکت صنعتی دوده فام (صدف) به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده دانش‌بنیان دوده صنعتی در کشور در این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات تولیدی و توسعه بازار و توسعه محصول، حضور فعال و مؤثری داشت.

بر اساس این گزارش، غرفه صنعتی دوده فام در این نمایشگاه (واقع در سالن B31 میلاد) با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و فعالان صنایع شیمیایی و صنایع پایین‌دست پتروشیمی روبرو شد.

در این راستا مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: با توجه به ظرفیت بزرگ صنعت مستربچ در کشور که مصرفی بالغ‌بر ۲۵ هزار تنی مصرف در کشور است، حرکت کرده‌ایم و یکی از دلایل حضور ما در این نمایشگاه در این راستا بوده که بتوانیم برای ورود به این بازار گامی روبه‌جلو برداریم.

معین پور افزود: به‌حمدالله طی سه روز توانستیم با برقراری تعاملات سازنده با مشتریان داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات B2B با مشتریان داخلی و خارجی و عرضه محصولات تولیدی، چشم‌انداز روشن و امیدبخشی را برای بازار شرکت دوده فام در آینده ترسیم کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: ان‌شاءالله شرکت صنعتی دوده فام با همت مدیران و متخصصان بومی بتواند ضمن تأمین نیاز بازارهای داخلی در صادرات محصولات تولیدی خود و افزایش ارزآوری در چرخه اقتصادی کشور همانند سال گذشته، موفق بوده و به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان در صنعت دوده حرکتی روبه‌جلو داشته باشد.

گفتنی است طی چهار روز گذشته، مهندس علیرضا صادقی عبداللهی (مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا)، امیر محبی (مدیرکل بازرسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)، علی خضریان (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)، علیرضا زاهدی (مدیرعامل موسسه دانشمند)، دکتر اسم خانی (مدیرعامل هلدینگ تاپیکو) و همچنین معاونین هلدینگ انرژی گستر سینا (سید ولی مصطفوی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری- سمیه اسدی، معاون مالی و منابع انسانی- بهزاد عبادی، معاون فنی و مهندسی) و مهرام روانبخش، معاون طرح و برنامه صنعت و معدن استان تهران و همچنین مدیران عامل و ارشد شرکت‌های صنایع شیمیایی، پتروشیمی و سرمایه‌گذاری ازجمله شرکت‌های تولیدی زیرمجموعه شستا، تاپیکو، پتروشیمی جم، پتروشیمی آبادان و … در غرفه شرکت صنعتی دوده فام حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است در روز پایانی نمایشگاه، نشست تخصصی با مدیران شرکت پتروشیمی جم در خصوص تعریف پروژه های مشترک دانش بنیان در غرفه شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد.

در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست که از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد؛ بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی ازجمله ۱۲۰ شرکت تولیدی در حوزه شیمیایی و پلیمری حضور داشتند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com