• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

اهدای بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار دزفول

اهدای بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار دزفول

اهدای بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار دزفول

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛

اهدای بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار دزفول

شرکت صنعتی دوده فام، ۸۰ بسته لوازم‌تحریر ایرانی-اسلامی را به کودکان کار شهرستان دزفول اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ گروه جهادی صدف به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ۸۰ بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار شهرستان دزفول اهدا نمود.

در این اقدام، ۸۰ بسته لوازم‌تحریر با اقلامی نظیر دفتر تحریر و نقاشی، مداد، خودکار، مداد رنگی، تراش، پاک‌کن، جامدادی، لیوان تاشوی دانش‌آموزی و … تهیه شد.

محمدرضا گلچین، مدرس مدرسه کودکان کار در مراسم اهدای بسته لوازم‌تحریر به کودکان کار دزفول اظهار داشت: خدا را شاکریم که ظرفیتی همچون شرکت صنعتی دوده فام وجود دارد که همواره کمک‌رسان ماست و از مدیریت و دست‌اندرکاران این موضوعات متشکریم.

وی گفت: مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی (مدرسه کودکان کار دزفول) ۸۰ دانش‌آموز فعال دارد که بنده و برخی دانشجو معلمان به تدریس در این مدرسه می‌پردازیم.

مدیر مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: تأسیس مدرسه کودکان کار دزفول باعث شده است تا برخی معضلات اجتماعی شهرستان رفع شود و این موضوع به لحاظ فرهنگی و اجتماعی، اتفاقی الگوساز و قابل‌توجه است.

در مراسم اهدا؛ عیسی زارع، مدیر مالی و اقتصادی و دبیر هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام در خصوص نحوه تدریس و تعلیم کودکان کار دزفول و راهکارهایی جهت بهره‌وری آموزش این کودکان ارائه کرد.

بر اساس این گزارش؛ اهدای ۸۰ بسته لوازم‌تحریر با محوریت لوازم‌تحریر ایرانی- اسلامی میان کودکان کار دزفول در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۲ در محل مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کودکان کار دزفول صورت گرفت.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com