• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

استقبال گسترده از غرفه شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه ایران پلاست

استقبال گسترده از غرفه شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه ایران پلاست

استقبال گسترده از غرفه شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه ایران پلاست

غرفه شرکت صنعتی دوده فام (صدف) در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ غرفه شرکت صنعتی دوده فام در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست (مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷) مورد استقبال مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه صنایع شیمیایی و پلیمری داخلی و خارجی قرار گرفت.

در این نمایشگاه بین‌المللی که از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود؛ بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله ۱۲۰ شرکت تولیدی در حوزه شیمیایی و پلیمری حضور دارند.

شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان اولین و تنها شرکت دانش‌بنیان تولید کننده دوده صنعتی در ایران برای سومین سال است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش؛ دکتر امیر محبی، مدیرکل بازرسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مهندس روانبخش، معاون طرح و برنامه صنعت و معدن استان تهران و همچنین دکتر عبادی، معاون فنی و مهندسی هلدینگ انرژی گستر سینا امروز دوشنبه در دومین روز نمایشگاه با حضور در غرفه شرکت صنعتی دوده فا با مهندس معین پور، مدیرعامل و همچنین چند تن از مدیران این شرکت تولیدی دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com