• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

پیام مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در پی شهادت سید حسن نصرالله

(( إنّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ اسْتقاموا تتنزّل علیْهم الْملائکه ألاّ تخافوا و لاتحْزنوا و أبْشروا بالْجنّه الّتی‏ کنْتمْ توعدون)) (فصلت: ۳۰)

همانا شهادت پاداش مجاهدت در راه خداست و البته که، شهید سید حسن نصرالله اجر سالها مقاومت در راه حق و حمایت از مظلومان را گرفت.

دشمن صهیونیست با این حمله بزدلانه بیش از پیش ثابت کرد که به پایان حیات خود نزدیک شده و  با این اقدامات وحشیانه، تنها سبب می شود که خوی حیوانی و ماهیت پلید خود را در پیش چشم جهانیان به نمایش بگذارد.

بی شک هر انسان آزاده و هر وجدان بیداری در سراسر عالم این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی را محکوم کرده و فریاد تظلم خواهی مردم مظلوم و بی دفاع سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان را به گوش جان می شنود.

شهید بزرگوار سید حسن نصر الله نیز عمر با برکت خود را در راه دفاع از حق و مبارزه با جریان خبیث صهیونیست و حکومت نامشروع اسرائیل صرف نمود و با ایجاد و استقرار دژ محکمی به نام جنبش حزب الله نهال بارور مقاومت را پرورش داد و اکنون این نهال به برکت خون های عزیز ریخته شده ی شهدای مقاومت به درختی تنومند تبدیل شده و به یاری حق، به واسطه همین مجاهدت ها و رشادتها و ریخته شدن خون پاک سید مقاومت و یاران و فرماندهان و همراهانش، به زودی زود و به فرموده مقام معظم رهبری (دامت برکاته) شاهد نابودی اسرائیل و پیروزی عزتمندانه محور مقاومت در منطقه باشیم.

امیر حسین باقری
۱۴۰۳/۰۷/۰۸