• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

نشست صنعتگران و تولیدکنندگان با مسئولان دولتی دزفول

نشست صنعتگران و تولیدکنندگان با مسئولان دولتی دزفول

نشست صنعتگران و تولیدکنندگان با مسئولان دولتی دزفول

صنعتگران و تولیدکنندگان دزفول در نشستی با مسئولان دولتی شهرستان دزفول به بیان مشکلات و دغدغه‌های های واحدهای صنعتی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ نشست صنعتگران با مسئولان دولتی استان خوزستان و شهرستان دزفول در تاریخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل سالن ولایت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول و به میزبانی شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد.

در این نشست که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خوزستان، فرماندار ویژه شهرستان دزفول و برخی از مسئولان شهرستان در نشست با صنعتگران حضور داشتند.

در این جلسه پس از خیرمقدم فرماندار ویژه شهرستان دزفول، صنعتگران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

مهندس علی امیرغلامی؛ مدیر مجتمع صدف دزفول به‌عنوان اولین صنعتگر به بیان دیدگاه خود در خصوص اهمیت توجه به صنعت پرداخت.

امیرغلامی ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت سیزدهم از صنایع کوچک و بزرگ، مشکلات بنگاه‌های صنعتی به‌ویژه صنایع پتروشیمی و شیمایی پرداخت و به کمبود برق که مهم‌ترین مشکلات این حوزه است اشاره کرد.

مهندس علی خردمند، فرماندار ویژه شهرستان دزفول در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات حوزه صنعت گفت: مشکلات زیادی در حوزه صنعت وجود دارد که طی چندین جلسه با صنعتگران در جریان آن‌ها قرار گرفتیم که البته بخشی از آن‌ها را قابل‌پیگیری و حل نموده‌ایم.

گفتنی است پیش‌ازاین، مهندس علی خردمند، فرماندار ویژه شهرستان دزفول به همراه هیئت همراه در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ طی بازدیدی از مجتمع صدف دزفول در جریان اقدامات و فعالیت‌های جاری در مجتمع تولیدی قرار گرفت.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com