• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

دیدار مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با امام‌جمعه دزفول/ حجت‌الاسلام بهرام پور: به وجود شرکت صنعتی دوده فام در دزفول افتخار می‌کنیم

دیدار مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با امام‌جمعه دزفول/ حجت‌الاسلام بهرام پور: به وجود شرکت صنعتی دوده فام در دزفول افتخار می‌کنیم

دیدار مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با امام‌جمعه دزفول/ حجت‌الاسلام بهرام پور: به وجود شرکت صنعتی دوده فام در دزفول افتخار می‌کنیم

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام به همراه جمعی از مدیران مجتمع صدف دزفول با امام‌جمعه دزفول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، امام‌جمعه دزفول دیدار و گفتگو کرد.

مجتمع صدف با بهره‌مندی صددرصدی جوانان بومی دزفول اداره می‌شود

معین پور در این نشست صمیمی، ضمن معرفی شرکت صنعتی دوده فام و ارائه گزارش عملکرد از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت گفت: خداوند را شاکریم که مجتمع صدف دزفول با ظرفیت ۱۰۰ درصد بومی و محلی اداره شده و به راه خود ادامه می‌دهد و این را هم مدیون و مرهون جوانان دزفولی هستیم که با میانگین سنی ۳۵ سال در این مجتمع تولیدی مشغول کار و فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات فنی و تخصصی مجتمع تولیدی صدف گفت: مهندسان و متخصصان دوده فام و اساساً همه ما خود را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و به این سرباز بودن افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه تشریح کرد: ازجمله امور ماندگار و پایدار که در شرکت صنعتی دوده فام صورت گرفته است؛ تأسیس گروه جهادی صدف بوده که با تکیه‌بر ظرفیت جوانان بومی که جزو کارکنان شرکت هستند، تشکیل شده و کارنامه ماندگاری در حوزه‌های فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی از خودشان به‌جای گذاشته‌اند.

معین پور در بخش دیگر سخنان خود به عملکرد صادراتی شرکت صنعتی دوده فام اشاره کرد و گفت: ازجمله شرکت‌هایی هستیم که به‌موازات ارزآوری برای کشور با عنایات خاصه خداوند منان به رفع تعهدات ارزی خود به‌صورت کامل و صددرصدی عمل کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در پایان با اشاره به فعالیت‌های صنعتی، تولیدی، بازرگانی و اقتصادی شرکت بیان کرد: با همت والای کارکنان شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان تنها شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده دوده صنعتی، در سالی که گذشت، توانست مرزهای رکوردزنی در حوزه‌های تولید، فروش و صادرات دوده صنعتی در کشور را جابه‌جا کند و ما برای این دستاورد دست یکایک کارکنان صنعتی دوده فام را می‌بوسیم.

به وجود شرکت صنعتی دوده فام در دزفول افتخار می‌کنیم

در ادامه این دیدار؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با تشکر از فعالیت‌های مستمر و پایدار شرکت صنعتی دوده فام گفت: خدا را شاکریم که شرکت صنعتی دوده فام ازجمله شرکت‌های پرافتخار است و به وجود آن در شهرستان دزفول افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه دزفول در ادامه گفت: برای توسعه ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی شهرستان دزفول به ظرفیت شرکت صنعتی دوده فام و شرکت‌های پتروشیمی در سطح استان نیازمندیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در پایان این دیدار؛ نسبت به توسعه و موفقیت هر چه بیش‌تر شرکت صنعتی دوده فام ابراز امیدواری کرد.

حجت‌الاسلام رکنی زاده: فعالیت‌های فرهنگی کم‌نظیری توسط دوده فام صورت گرفته است

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام رکنی زاده، مسئول دفتر امام‌جمعه دزفول ضمن قدردانی از فعالیت‌های داوطلبانه و فرهنگی شرکت صنعتی دوده فام گفت: به حمدالله با توجه به رصد مجازی و گزارشات واصله، در کنار فعالیت‌های صنعتی و تولیدی، شاهد فعالیت‌های فرهنگی کم‌نظیری در شرکت صنعتی دوده فام هستم.

وی در ادامه ابراز کرد: این فعالیت‌ها به‌قدری خوب است که بازتاب بیرونی دارد و مردم عزیزمان هم از این فضای مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام رکنی زاده در پایان اشاره کرد: در دو سال اخیر فعالیت‌های شرکت صنعتی دوده فام چه در حوزه صنعت و چه در حوزه فعالیت‌های جانبی؛ بیش‌ازپیش به نیکی یاد شده که ماحصل روحیات جهادی کارکنان شرکت صنعتی دوده فام است و برای این مهم، خدا را شاکریم.

بر اساس این گزارش؛ نشست صمیمی مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام و مدیران مجتمع تولیدی صدف با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دفتر امام‌جمعه دزفول برگزار شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com