• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

در بازدید فرماندار ویژه دزفول از مجتمع تولیدی دوده فام مطرح شد؛معین پور: برای توسعه مجتمع صنعتی به همراهی نهادهای دولتی امیدوار هستیم

در بازدید فرماندار ویژه دزفول از مجتمع تولیدی دوده فام مطرح شد؛معین پور: برای توسعه مجتمع صنعتی به همراهی نهادهای دولتی امیدوار هستیم

در بازدید فرماندار ویژه دزفول از مجتمع تولیدی دوده فام مطرح شد؛معین پور: برای توسعه مجتمع صنعتی به همراهی نهادهای دولتی امیدوار هستیم

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در بازدید فرماندار ویژه دزفول از مجتمع تولیدی دوده فام گفت: برای توسعه مجتمع صنعتی به کمک و حمایت‌های نهادهای وابسته به دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نیازمند و امیدوار هستیم.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مهندس علی خردمند، فرماندار ویژه شهرستان دزفول از مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام بازدید کرد.

خردمند در دیدار با مدیران ارشد مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام در دزفول، بر کمک و مساعدت مجموعه فرمانداری برای حل مشکلات صنعتی به‌ویژه در حوزه انرژی مجتمع تولیدی صدف تأکید کرد.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام (صدف) ضمن خیرمقدم به فرماندار ویژه شهرستان دزفول به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان و مشکلات فراروی صنایع تولیدی در حوزه پتروشیمی و شیمیایی پرداخت.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با اشاره به ظرفیت تولیدی ۶۰ هزار تنی مجتمع تولیدی دزفول افزود: خدا را شاکریم در سالی که گذشت علاوه بر تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد ارزی‌مان؛ بیش از ۳۵ میلیون دلار ارزآوری داشته‌ایم و قدر این ظرفیت خدادادی را باید دانست.

معین پور با تأکید بر تحقق منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت صنعتی دوده فام با توجه به شعار سال مبتنی بر رشد تولید و مهار تورم کمر همت خود را جهت تحقق این مهم بسته‌اند.

وی تصریح کرد: طبیعی است در توسعه مجتمع صنعتی به کمک و حمایت‌های نهادهای وابسته به دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نیازمند و امیدوار هستیم.

در ادامه این دیدار مهندس علی امیرغلامی، مدیر مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام نیز ضمن خیرمقدم به فرماندار ویژه شهرستان دزفول اظهار داشت: هدف مجتمع صنعتی دوده فام بر این است که با جلوگیری از خام فروشی مواد پالایشگاهی و همچنین ضمن افزایش تولید و صادرات، برای کشور ارزآوری بالایی داشته باشد.

وی ضمن تشریح فعالیت فرآیندی و تولیدی مجتمع صنعتی دوده فام گفت: با استعانت از خدای متعال توانسته‌ایم در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر و رو به رشد خود، محصولات ویژه و باکیفیتی را تولید کرده و به‌ عنوان تولیدکننده ۳ گرید خاص از دوده صنعتی تحت عنوان گریدهای دانش‌بنیان مفتخر باشیم.

امیرغلامی افزود: به لطف و عنایات خدای باری‌تعالی توانستیم که ۷۰ درصد فاز ۳ این مجتمع صنعتی را بومی‌سازی کنیم که ۶۵ درصد آن در محل مجتمع، بومی‌سازی و ساخته شده است.

مدیر مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام در پایان خواستار حمایت‌های بیش‌ازپیش نهادهای وابسته به دولت از این مجتمع صنعتی شد و گفت: در صورت حمایت نهادهای تصمیم گیر در تلاشیم تا با توسعه مجتمع صنعتی و احداث فاز ۴؛ یک نیروگاه برقی از محل گازهای خروجی احداث کنیم که هم کمک به خودمان است و هم کمک به منطقه خواهد بود.

مهندس علی خردمند ضمن تشکر از فعالیت‌های پایدار، مستمر و رو به رشد این مجتمع صنعتی قول مساعدت در خصوص رفع مشکلات صنعتی داد.

وی همچنین با استقبال از احداث نیروگاه برق گفت: طبیعتاً این اقدام؛ اقدامی ماندگار خواهد بود و نفع آن برای عموم اهالی منطقه و ذی‌نفعان است. ان‌شاءالله که بتوانیم کمک‌کننده باشیم.

در پایان این دیدار؛ فرماندار ویژه شهرستان دزفول با همراهی مدیرعامل و مدیران ارشد مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام از فضای داخلی و خطوط تولید این مجتمع صنعتی بازدید نمودند.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com