• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

توزیع لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی بین فرزندان کارکنان دوده فام

توزیع لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی بین فرزندان کارکنان دوده فام

توزیع لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی بین فرزندان کارکنان دوده فام

شرکت صنعتی دوده فام در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید مجموعه‌ای از لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی بین فرزندان محصل کارکنان شرکت توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ شرکت صنعتی دوده فام در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید مجموعه‌ای از لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی بین فرزندان محصل پرسنل شرکت توزیع کرد.

مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت در جلسه با مدیران منابع انسانی و روابط عمومی بر لزوم تقویت و ترویج فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی اسلامی که سالیان متمادی موردتوجه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، تأکید کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای فرزندان پرسنل اظهار داشت: پرسنل محترم دوده فام نباید برای ابتدایی‌ترین نیازهای تحصیلی فرزندان دغدغه داشته باشند ضمن اینکه توجه به فرزندان دانش‌آموز پرسنل، توجه به خود آن‌هاست و بایستی این موضوع در سمت و سویی قرار بگیرد که فرزندانشان در مدرسه و دبیرستان از نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی بهره بگیرند و خود این یعنی تمرین حمایت از تولید داخلی.

بر اساس این گزارش، مجموعه لوازم‌التحریرهای تهیه‌شده، قریب به ۱۷۰ بسته برای مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشگاه شامل بسته‌هایی با محتوای چندین دفتر، دفتر نقاشی، مداد، مداد رنگی، مدادتراش، پاک‌کن، خودکار، خط کش، جامدادی، برچسب و … است که به فرزندان دانش‌آموز کارمندان شرکت اهدا شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com