• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

تجلیل از کارکنان واحد HSE به‌مناسب روز ایمنی و آتش‌نشانی

تجلیل از کارکنان واحد HSE به‌مناسب روز ایمنی و آتش‌نشانی

تجلیل از کارکنان واحد HSE به‌مناسب روز ایمنی و آتش‌نشانی

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام از زحمات و تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان واحد ایمنی و بهداشت شرکت صنعتی دوده فام تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ کارکنان واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت صنعتی دوده فام به‌مناسب روز ایمنی و آتش‌نشانی با مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام دیدار نمودند.

در این دیدار که در محل دفتر مدیرعامل در مجتمع صدف دزفول برگزار شد؛ مدیران این واحد به ارائه گزارش در خصوص عملکرد واحد HSE پرداختند.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی از فعالیت ها و اقدامات موثر واحد HSE در طول عمر فعالیت مجتمع صنعتی تولیدی شرکت صنعتی دوده فام در دزفول تقدیر نمود.

وی در ادامه با اشاره به نقش پر اهمیت موضوع ایمنی محیط کار، صانیت از سلامت کارگر را حیاتی و الزامی دانست.

مهندس معین پور گفت: جهت حفظ سلامت کارگر، واحد ایمنی و بهداشت در خط مقدم است و بایستی تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم بکار گیرند.

مهندس مجتبی معین پور در پایان ضمن حمایت از فعالیت ها و اقدات واحد HSE  گفت: با توجه به اهداف ترسیم شده و سیاست های بالادستی، تمام سعی و حمایت خود را از این واحد بکار خواهیم گرفت چرا که با جان و سلامت کارگران خدوم و زحمت‌کش ارتباط دارد.

گفتنی است که در این دیدار، میدرعامل شرکت صنعتی دوده فام از عموم کارکنان واحد HSE  تقدیر و تشکر نمودند.

بنا بر این گزارش؛ این دیدار در ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران، کارکنان و افسران میدانی واحد HSE  در محل مجتمع صدف دزفول برگزار شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com