• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

بازدید مسئولان ارشد هلدینگ انرژی سینا از کارخانه صدف

بازدید مسئولان ارشد هلدینگ انرژی سینا از کارخانه صدف

بازدید مسئولان ارشد هلدینگ انرژی سینا از کارخانه صدف

سرکار خانم دکتر اسدی معاون محترم مالی و منابع انسانی و هیئت همراه در راستای سیاست های هلدینگ معظم انرژی سینا جهت بازدید دوره‌ای از شرکتهای زیر مجموعه، از کارخانه صدف بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی دوده فام، در این دیدار که مدیر اداری و منابع انسانی و کارشناسان ارشد اداری هلدینگ انرژی سینا و مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت صدف نیز حضور داشتند، در خلال بازدید و جلسات مشترک در بخش های مختلف شرکت صدف، ضمن بررسی موارد و مسائل مطروحه هر واحد، در جلسه مشترک با آقای مهندس باقری نسبت به بررسی ابعاد مختلف موضوعات و ارائه راهکارهای مناسب بحث و تبادل نظر گردید.

مدیرعامل شرکت صدف در این نشست، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های این شرکت از جمله در زمینه رشد تولید، طرح توسعه، تمرکز بر فروش صادراتی و دیگر بخش ها را ارائه کرد.

شرکت صنعتی دوده فام از معدود شرکتهای تولید کننده دوده صنعتی در کشور می‌باشد که با توجه به تعداد محدود تولیدکنندگان این محصول در کشور و حتی در میان کشور های منطقه، با عنایت به تولید محصول با کیفیت و اخذ تاییدیه ها و گواهی نامه های بین المللی در زمینه کیفیت،  بازار بسیار مناسبی جهت صادرات این محصول به کشورهای منطقه و سایر نقاط جهان دارد.

شایان ذکر است برآیند کلی تیم بازدید کننده از فعالیت‌ها و روند پیش‌روی شرکت صنعتی دوده فام، قابل قبول ارزیابی شد و ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران در همه واحدهای مستقر در کارخانه و دفتر مرکزی، ابراز امیدواری گردید که با نظارت های مستمر، بررسی بهبود عملکردها و فرآیند‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی سینا منجمله شرکت صدف، این شرکت در بین تولید کنندگان داخلی از حیث تولید و فروش جایگاه بهتری یافته و باعث اعتلاء نام صدف و در نهایت هلدینگ معظم انرژی سینا گردد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com