• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

بازدید مدیران وزارت صمت از مجتمع صدف دزفول

بازدید مدیران وزارت صمت از مجتمع صدف دزفول

بازدید مدیران وزارت صمت از مجتمع صدف دزفول

جمعی از مدیران و مسئولین ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجتمع صدف دزفول بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ مدیران و مسئولین ارشد وزارت صمت در سفری یک‌روزه به شهرستان دزفول از مجتمع صنعتی دوده فام بازدید کردند.

در این بازدید یک‌ساعته از مجتمع صدف، ابوذر جمشیدوند، مدیرکل ماشین آلات وزارت صمت؛ احسان راه‌گرد، معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان؛ محمد غلامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول و همچنین جمعی از مدیران شرکت صنعتی دوده فام حضور داشتند.

مجتبی معین پور؛ مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن ابراز خرسند از حضور مدیرکل ماشین آلات وزارت صمت در حاشیه بازدید میدانی از مجتمع صدف گفت: با تکیه بر خدای متعال و تلاش جهادگران عرصه صنعت در مجتمع صدف؛ توانسته‌ایم در سالی که گذشت رکوردهای تولید؛ فروش و صادرات دوده صنعتی در ایران را جا به جا کنیم و این مهم باعث افتخار است.

معین پور در ادامه تصریح کرد: با تلاش کارکنان خدوم صدف و بر اساس ارزیابی‌های وزارت صمت؛ به عنوان صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲ در بخش محصولات شیمیایی برگزیده شده ایم که مرهون تلاش‌های بی وفقه عوامل و دست‌اند در کاران فروش صادراتی با فروش و ارز آوری قریب به ۳۵ میلون دلار بوده‌ایم.

ابوذر جمشیدوند، مدیرکل ماشین آلات وزارت صمت ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دوده فام گفت: عملکرد دوده فام به عنوان یک شرکت تولید کننده دوده صنعتی؛ عالی و کم‌نظیر است.

همچنین محمد غلامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول ابراز کرد: از زمان کلنک‌زنی پروژه مجتمع صدف که قریب به ۱۶ سال می‌گذرد، حضور داشته‌ام. خدا را شاکریم که روز به روز مجموعه در حال پویایی و توسعه است.

غلامی در پایان گفت: این عملکرد کم نظیر دوده فام نشان از دانش فنی و مدیریتی است که حاکم بر مجموعه است و آن‌را همیشه اعتلا می‌دهد.

گفتنی است که این بازدید در تاریخ ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در مجتمع صدف دزفول جنب شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان دزفول انجام شد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com