• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

معین پور: ایران پلاست فرصت مناسبی برای ورود دوده فام به بازارهای جدید است

معین پور: ایران پلاست فرصت مناسبی برای ورود دوده فام به بازارهای جدید است

معین پور: ایران پلاست فرصت مناسبی برای ورود دوده فام به بازارهای جدید است

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با تاکید بر اهمیت نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ورود  به بازارهای جدید دانست.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ غرفه شرکت صنعتی دوده فام در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست (مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸) میزبان بازدیدکنندگان، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه صنایع شیمیایی و پلیمری داخلی و خارجی بود.

مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در حاشیه نمایشگاه ضمن ابراز خرسندی از استقبال بازدید‌کنندگان از غرفه شرکت اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست فرصت مناسبی برای ورود دوده فام به بازارهای جدید است.

وی افزود: مجتمع تولیدی صدف، تولیدکننده دوده صنعتی در گریدهای سخت و نرم، یکی از زیرمجموعه‌های صنایع شیمیایی کشور است که در راستای توسعه محصول و بازار در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور پیدا کرده است. از همین منظر می‌توان این نمایشگاه را برای مارکتینگ و همچنین برندینگ شرکت دوده فام و البته تنوع‌بخشی به سبدفروش بستری مغتنم عنوان کرد.

معین پور اظهار داشت: شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده دوده صنعتی در کشور تا به حال در حوزه تامین نیاز تایر و رابر (زنجیره لاستیک و تایر) فعالیت داشته است منتها با توجه به نظام راهبری مطلوب ابلاغی مجوعه دفتر مقام معظم رهبری و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی؛ وظیفه خود دانسته تا محصول و بازار شرکت را توسعه داده و از حالت تولید تک‌محصولی خارج شویم.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت بزرگ صنعت مستربچ در کشور که مصرفی بالغ‌بر ۲۵ هزار تنی مصرفی در کشور است، حرکت کرده‌ایم و یکی از دلایل حضور ما در این نمایشگاه در این راستا بوده که بتوانیم برای ورود به این بازار گامی رو به جلو برداریم. معین پور گفت: به‌حمدالله طی سه روز توانستیم با برقراری تعاملات سازنده با مشتریان داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات B2B با مشتریان داخلی و خارجی و عرضه محصولات تولیدی، چشم انداز روشن و امیدبخشی را برای بازار شرکت دوده فام در آینده ترسیم کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، شرکت صنعتی دوده فام ان‌شا‌الله با همت مدیران و متخصصان بومی بتواند ضمن تامین نیاز بازارهای داخلی در صادرات محصولات تولیدی خود و افزایش ارزآوری در چرخه اقتصادی کشور همانند سال گذشته، موفق بوده و به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان در صنعت دوده حرکتی رو به جلو داشته باشد. بر اساس این گزارش؛ دکتر زاهدی، مدیرعامل موسسه دانشمند؛ سرکار خانم دکتر اسدی، معاون منابع انسانی هلدینگ انرژی گستر سینا؛ دکتر خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مهندس جانه، مدیر حراست هلدینگ انرژی گستر سینا با حضور در غرفه شرکت صنعتی دوده فام با مهندس معین پور، مدیرعامل و همچنین چند تن از مدیران این شرکت تولیدی دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است در این نمایشگاه بین‌المللی که از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود؛ شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان اولین و تنها شرکت دانش‌بنیان تولید کننده دوده صنعتی در این نمایشگاه که با حضور در این نمایشگاه بین‌المللی حضور دارد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com