• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

رشد ۷۱ درصدی رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام

رشد ۷۱ درصدی رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام

رشد ۷۱ درصدی رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام

در بازدید معاون پشتیبانی بنیاد مستضعفان از مجتمع تولیدی دزفول مطرح شد؛

رشد ۷۱ درصدی رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام

دکتر امیر وثوقی به همراه جمعی از مدیران و مشاوران معاونت اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مجتمع تولیدی دزفول شرکت صنعتی دوده فام بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی صدف؛ دکتر امیر وثوقی، معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام در دزفول بازدید کرد.

 

در این بازدید که با حضور مدیرعامل، مدیر مجتمع و معاونین شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد، دکتر وثوقی، معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نزدیک در جریان روند فعالیت مجتمع تولیدی دزفول قرار گرفت.

 

گفتنی است مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ضمن خیرمقدم به معاون اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان و هیئت همراه، به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شرکت و همچنین طرح موضوعات مرتبط با منابع و سرمایه انسانی شرکت پرداخت.

 

در ادامه این نشست «نورالله خلف حسینی» نماینده کارگری شرکت صنعتی دوده فام ضمن تقدیر از زحمات یک‌ساله مهندس معین پور بابت توجه به نیروی انسانی فعال در شرکت به بیان برخی مشکلات و سختی کار مجتمع صنعتی تولیدی دزفول پرداخت.

 

خلف حسینی که به نمایندگی از کارگران مجتمع تولیدی دزفول در این نشست حضور پیدا کرده بود، مهم‌ترین دغدغه کارگران را کمبود نیرو در واحدهای ستادی و عملیاتی عنوان کرد.

 

رشد ۷۱ درصدی رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام
در ادامه این بازدید، «دکتر مجید حسنی» مدیر ارزیابی و نظارت سرمایه انسانی گروه بنیاد ضمن ابراز رضایت‌مندی از ممیزی هفته گذشته شرکت صنعتی دوده فام گفت: شرکت صنعتی دوده فام از معدود شرکت‌هایی است که تعهدات خود در قبال نیروی انسانی را اجرایی نموده و همواره در راستای بهبود شرایط پرسنل خود تلاش داشته است.

 

وی، تلاش در جهت اجرای خدمات رفاهی مطلوب را حاصل تلاش تیم مدیریتی دانست و گفت: میزان رضایت شغلی پرسنل شرکت صنعتی دوده فام ۷۱ درصد رشد داشته که باعث مسرت و خرسندی است.

 

در این بازدید؛ دکتر وثوقی، معاون اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات و عملکرد شرکت صنعتی دوده فام در طول یک سال گذشته گفت: در حد توان و بضاعت هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا ثمره آن بر سفره کارگران زحمت‌کش ملموس باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com