• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

دیدار مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با خانواده اولین شهید مدافع حرم دزفول

دیدار مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با خانواده اولین شهید مدافع حرم دزفول

دیدار مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با خانواده اولین شهید مدافع حرم دزفول

در جریان بازدید دکتر وثوقی از مجتمع تولیدی دوده فام صورت گرفت؛

دیدار مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با خانواده اولین شهید مدافع حرم دزفول

جمعی از مدیران اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به همراهی مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام حضور در منزل شهید امیرعلی هویدی با خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ دکتر امیر وثوقی، معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری از مجتمع صنعتی تولیدی دوده فام در دزفول بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیرعامل، مدیر مجتمع و معاونین شرکت صنعتی دوده فام برگزار شد، معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نزدیک در جریان روند فعالیت مجتمع تولیدی دزفول قرار گرفت.

پس از بازدید دکتر وثوقی از بخش‌های عملیاتی مجتمع تولیدی دزفول که تا شامگاه چهارشنبه به طول انجامید، معاون محترم اداری و پشتیبانی بنیاد و هیئت همراه در معیت مهندس معین پور مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام با حضور در منزل شهید امیرعلی هویدی با خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار هدیه‌ای که توسط شرکت صنعتی دوده فام برای دختر شهید مدافع حرم تدارک دیده ‌شده بود، اهدا شد.

مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام در جمع خانواده شهید اظهار داشت: دختر شهید امیرعلی هویدی از فعالان فرهنگی و پیشتازان عرصه فرهنگ است که باعث افتخار شهرستان دزفول شده است.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام افزود: ما مدیون خانواده شهدا بالأخص شهدای مدافع حرم هستیم؛ شهدایی که در دهه ۹۰ شاخص بودند و خوش درخشیدند.

معین پور گفت: وظیفه‌داریم هر آنچه که در توان داریم برای خانواده‌های معظم شهدا انجام دهیم چراکه درواقع خون فرزندان این خانواده‌های معظم است که مایه امنیت و اساساً حیات فعلی ما و سایر ملت‌های مسلمان شده است.

همچنین در این دیدار دکتر امیر وثوقی، معاون اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تکریم خانواده این شهید معزز گفت: به‌عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خانواده شهدا حمایت کرده و در این مسیر، هر آنچه که در توان داریم را به عرصه خواهیم آورد.

گفتنی است پاسدار مدافع حرم «شهید امیرعلی هویدی» متولد ۱۳۶۰ بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله علیها به سوریه اعزام شد.

این شهید معظم در دوم آبان ۱۳۹۴ هم‌زمان با غروب عاشورای حسینی از سوی نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com