• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

حضور شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

حضور شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

حضور شرکت صنعتی دوده فام در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع شیمیایی کشور در هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان اولین و تنها تولیدکننده دانش‌بنیان دوده صنعتی در ایران در نمایشگاه ایران‌پلاست ۱۷ حضور پیدا می‌کند.
در این نمایشگاه، شرکت صنعتی دوده فام به‌عنوان یکی از ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه صنایع شیمیایی کشور حضور خواهد داشت.


نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست نخستین بار با ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی در سال ۱۳۸۱ برگزار شد. با توجه به نقش مؤثر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تولید مواد اولیه مورد استفاده صنایع پایین‌دستی، این شرکت مدیریت برگزاری این نمایشگاه را در دست گرفت. چهار دوره نخست این نمایشگاه با حضور مشاوران مجرب و با تجربه نمایشگاهی برگزار شد. اما با برخی تغییرات ساختاری، برگزاری این نمایشگاه که صاحب اعتباری جهانی شده بود به روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شد و از این دوره تاکنون روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدیریت برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته است.


بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.


شایان ذکر است این نمایشگاه ۱۶ دوره موفق را پشت سر گذاشته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست شهریورماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.


شرکت صنعتی دوده فام مفتخر به حضور در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست بوده و در سالن ۳۱ B میلاد، غرفه ۸۶۰ آماده ارائه خدمات و میزبانی از مدعوین محترم می‌باشد.


گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست میزبان ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع است که این میزان مشارکت در مقایسه با دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.


هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در بازه زمانی ۲۶ لغایت ۲۹ شهریورماه از ساعت ۸ الی ۱۵، پذیرای فعالین صنعتی خواهد بود.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com