• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

بازدید مهندس عظیمی فر مدیرعامل محترم هلدینگ انرژی سینا از شرکت صدف

بازدید مهندس عظیمی فر مدیرعامل محترم هلدینگ انرژی سینا از شرکت صدف

بازدید مهندس عظیمی فر مدیرعامل محترم هلدینگ انرژی سینا از شرکت صدف

شرکت صنعتی دوده فام میزبان بازدیدهای دوره ای مدیرعامل هلدینگ معظم انرژی سینا

به گزارش روابط عمومی صدف؛ جناب آقای مهندس عظیمی فر مدیرعامل محترم شرکت انرژی سینا و هیئت همراه در قالب بازدید های دوره ای از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، در محل کارخانه شرکت صنعتی دوده فام حضور یافته و در جریان روند تولید و امور مربوط به این مجتمع صنعتی قرار گرفتند.

شایان ذکر است  مهندس عظیمی فر ضمن بازدید از خطوط تولید و واحدهای مختلف این کارخانه دیدار صمیمی ای هم با کارکنان زحمتکش این مجتمع داشت و طی گفتگوی چهره به چهره در جریان مسائل مربوط به حوزه های مختلف کاری و پرسنلی قرار گرفت.

ضمناً در این دیدار که با حضور آقای مهندس باقری و مدیران و معاونین شرکت صدف صورت گرفت، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام نیز گزارشی از وضعیت کلی کارخانه، شرایط تولید، میزان صاردات و مسائل پرسنلی و نیروی انسانی ارائه داد که مورد توجه و تأید تیم بازدید کننده و به ویژه جناب آقای مهندس عظیمی فر قرار گرفت.

مدیرعامل محترم هلدینگ در پایان ضمن اظهار رضایت و خرسندی از این بازدید، شرکت صنعتی دوده فام را در بین بهترین شرکتهای زیر مجموعه قلمداد نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی برای این مجتمع تولیدی ابراز داشتند که با ظرفیت های موجود همواره انتظار رشد و پیشرفت  را در همه عرصه ها و زمینه ها از مجموعه صدف داریم.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com