• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

معین پور: رکوردهای دوده فام در صادرات نتیجه هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه در بنیاد ازجمله شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا است

معین پور: رکوردهای دوده فام در صادرات نتیجه هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه در بنیاد ازجمله شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا است

معین پور: رکوردهای دوده فام در صادرات نتیجه هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه در بنیاد ازجمله شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا است

«نشان یادبود» دوده فام در همایش شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

معین پور: رکوردهای دوده فام در صادرات نتیجه هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه در بنیاد ازجمله شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا است

شرکت صنعتی دوده فام (صدف) در سومین «همایش سالانه هم‌اندیشی و تجلیل از مشتریان برتر» شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بخش صادرات ۱۴۰۱ موفق به دریافت «نشان یادبود» شد.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ سومین همایش سالانه هم‌اندیشی و تجلیل از مشتریان برتر سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا چهارشنبه ۳ خرداد با حضور برترین صاحبان کالا، بارفرابران، کشتیرانی‌ها، نمایندگی‌های کشتیرانی، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و رایزن‌های اقتصادی در محل سالن دریای نور هتل استقلال برگزار شد.

در این همایش که با هدف هم‌اندیشی و قدردانی از مشتریان برتر شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا برگزار شد، شرکت صنعتی دوده فام به جهت هم‌افزایی درون‌گروهی شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بخش صادرات سال ۱۴۰۱ موفق به دریافت «نشان یادبود» شد.

مهندس معین پور، مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) و دهه کرامت از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بابت تدارک مراسم ویژه مشتریان برتر تشکر کرد.

معین پور همچنین با اشاره به همزمانی برگزاری این همایش با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول، کم و کیف برگزاری این همایش، دعوت از مشتریان و به‌ویژه برگزاری مراسم در این بازه زمانی را مورد تمجید و تحسین قرار داد و اظهار داشت: روز دزفول روز مقاومت و پایداری ملی نام گرفته و محل مجتمع تولیدی صنعتی دوده فام در شهر دزفول است که رشد و توسعه امروزی آن مرهون همین پایداری‌ها و مقاومت‌های دوران دفاع مقدس است.

علیرغم تحریم‌ها، صادرات پتروشیمی بعد از انقلاب ۶۰ برابر شده است

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی در حدود ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی تولید می‌شد که تمام صنعت پتروشیمی و شیمایی وابسته به خارج از کشور بود و اساساً ما در صنایع پتروشیمی و بعضاً صنایع شیمایی، شرکت تولیدکننده ایرانی متکی به دانش بومی نداشتیم این در حالی است که امروزه بیش از ۹۳ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در نزدیک به ۱۰۳ زنجیره طرح صنایع پتروشیمی و شیمیایی در کشور در حال تولید است.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام ادامه داد: میزان کل صادرات کشور در سال گذشته به همت دولت انقلابی بیش از ۵۰ میلیارد دلار بوده که در چهل سال گذشته رکورد جدیدی محسوب می‌شود و بیش از نیمی از این عدد یعنی ۲۶ میلیارد دلار مربوط به حوزه صنایع شیمایی و پتروشیمی بوده است.

معین پور ادامه داد: اکنون شرکت صنعتی دوده فام، یکی از واحدهای تولیدی برتر و خوشنام در صنایع پتروشیمی و شیمیایی است و در سال‌های گذشته توانسته رکوردهای خوبی را در تولید، فروش و صادرات ثبت کند و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و معرفی شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام گفت: این توفیقات همگی در سایه هم‌افزایی با شرکت‌های هم‌گروه در بنیاد معظم مستضعفان ازجمله مجموعه وزین شرکت خدمات دریایی بندری سینا رقم خورده است.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از مجموعه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و همچنین تشکر و قدردانی از دکتر طراح زادگان مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: اگر هم در سال گذشته، رکوردهای خوبی در صادرات اتفاق افتاده به جهت این بوده است که شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا توانسته است در این حوزه نقش مؤثری داشته و تحول عظیمی را در حوزه حمل‌ونقل صادرات رقم بزند.

شرکت صنعتی دوده فام یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که توانسته در سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۵ میلیون دلار ارزآوری مستقیم برای

کشور داشته باشد و ضمن تأمین نیاز بازارهای داخلی، با عرضه محصولات خود در بازارهای خارجی، رکوردهای جدیدی در حوزه صادراتی شرکت ثبت کند.

لازم به ذکر است شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌عنوان بزرگترین پورت اپراتور بندری کشور در ۸ پایانه‌های کانتینری بنادر کشور شامل: شهید رجایی، نوشهر، جزیره نگین بوشهر، بوشهر، چابهار، امیرآباد و پایانه نفتی بندر امام خمینی (ره) حضور فعال دارد.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com