• 02188871265
  • info@sadaf-co.com
شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

بازدید هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام از مجتمع صدف دزفول

بازدید هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام از مجتمع صدف دزفول

بازدید هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام از مجتمع صدف دزفول

اعضای هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام (صدف) از مجتمع صدف دزفول در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی صدف؛ اعضای هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام (صدف) به‌اتفاق جمعی از مدیران این شرکت از مجتمع صدف دزفول بازدید به عمل آوردند.

اعضای هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام در این بازدید یک‌روزه که دوشنبه مورخ ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد، به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های انجام‌شده، پروژه‌های جاری و پروژه‌های آتی در مجتمع صدف دزفول پرداختند.

بر این اساس؛ پروژه مخازن خوراک، انبار محصول، احداث رستوران کارکنان، تعمیرات APH خط نرم، نیروگاه تولید برق دیزلی، محوطه‌سازی، توسعه زیرساخت های HSE، اقدامات زیست محیطی بعمل آمده و … ازجمله پروژه‌های خاتمه یافته‌ای بود که به‌صورت میدانی بررسی شد.

در این بازدید؛ مهندس مجتبی معین پور، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره و مهندس علی امیرغلامی، مدیر مجتمع صنعتی تولیدی دزفول به ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده در خصوص پروژه‌ها و فرآیند تولید دوده صنعتی پرداختند.

اعضای هیئت‌مدیره شرکت صنعتی دوده فام در پایان با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت در دزفول به بررسی فعالیت‌های جاری، آتی و توسعه‌ای پرداختند.

گفتنی است، اعضای هیئت‌مدیره این شرکت بورسی از فعالیت‌های گسترده صورت گرفته ابراز خرسندی و امیدواری کردند.

بر اساس این گزارش؛ شرکت صنعتی دوده فام ازجمله شرکت‌های تابعه هلدینگ مادر تخصصی انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که فعالیت خود را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۹۰ آغاز نموده و تاکنون در حوزه تولید، فروش و صادرات رکوردهای متعددی را ثبت کرده است.

سوالی دارید ؟

کارشناسان بخش فروش و همکاران ما در واحدهای تخصصی آماده پاسخگویی به شما هستند

  • 02188871265
  • info@sadafco.com